چه مدت قبل از تشخیص پروتئینوری و دیالیز کلیه

جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

چه مدت قبل از تشخیص پروتئینوری و دیالیز کلیه

چه مدت قبل از تشخیص پروتئینوری و دیالیز کلیه

چه مدت قبل از تشخیص پروتئینوری و کلیه کلیه DialysisHealthy عمل برای تمیز کردن مواد زائد و مایعات اضافی از خون و جلوگیری از از دست دادن چیزهایی است که نیازهای بدن انسان، مانند پروتئین است. پروتئینوری، یک وضعیت که در آن مقدار بیش از حد پروتئین در ادرار، اتفاق می افتد زمانی که کلیه ها اجازه نشت پروتئین به ادرار است. در اینجا، اجازه دهید بحث در مورد این سوال، "چگونه طولانی قبل از تشخیص پروتئینوری و دیالیز کلیه است؟"

در واقع است، نه یک مجموعه پاسخ به این سوال وجود دارد. پروتئین در ادرار نباید تنها نشانه برای شروع دیالیز کلیه و شاخص دقیق باید میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) و یا عملکرد کلیه باشد نیست. در آن زمان، مقدار پروتئین ادرار موفق به درستی منعکس کننده شدت بیماری کلیوی. برای مثال، در مرحله پیشرفته ای از CKD، بیشتر گلومرول تبدیل خواهد شد فیبروز، و پروتئین در ادرار کمتر تبدیل خواهد شد.

از این رو، برای اندازه گیری زمان شروع دیالیز کلیه، تجزیه و تحلیل سیستماتیک از وضعیت بیماری هر بیمار از جمله سطح پروتئین ادرار و GFR مورد نیاز است. اگر شما بدانم که آیا شرایط شما به دیالیز نیاز دارد، لطفا چت با دکتر آنلاین ما برای تجزیه و تحلیل به صورت جداگانه برای هر شخص است.

دیالیز برای درمان موارد شدید پروتئینوری است، زیرا کلیه ها شده اند بسیار مشکل است که آنها دیگر حمایت از زندگی بیمار است. لطفا متوجه آن است که فقط یک درمان جایگزین کلیوی به غیر از یک درمان برای مشکلات کلیوی است. درمان جامع بهتر است توصیه می شود برای کمک به بیماران بهبود کلی عملکرد کلیوی و خلاص شدن از علائم مختلف مانند پروتئینوری.

ایمونوتراپی درمان موثر با اثرات شفابخش مذکور است. این یک درمان طبیعی و بدون عوارض می باشد. در مقایسه با دیالیز کلیه، سلول های بنیادی می تواند از عوارض درمان اساسی تر و طول عمر تا حد زیادی افزایش یافته است تضمین می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.